luni, 14 mai 2012

DEDITUS LIBRAS in actiune !!!


O mare problema a tinerilor de azi este faptul ca ei nu iubesc sa citeasca. Desi ei pot sa admita ca aceasta nu este deloc o problema, statisticile socante ne arata degradarea nivelului culturii populatiei.

Scopul grupului de initiativa numit "Deditus libras" este de a promova cit mai eficient cititul printre locuitorii orasului Orhei. Noi dorim sa le demonstram tinerilor ca cititul poate fi si distractiv.

                                                                         

Pentru atingerea scopului nostru, noi am stabilit o lista de activitati pe care o vom realiza in viitorul apropiat. Prima activitate a avut loc Simbata, 12 mai, linga monumentul lui Vasile Lupu. Am organizat un flash-mob dedicat "cititului". Pentru a promova cit mai bine evenimentul noi, membrii grupului am impartit pliante locuitorilor orasului si deasemenea, am folosit retelele de socializare.  




Impartirea pliantelor a fost un succes, deoarece multi s-au aratat foarte interesati de flash-mobul nostru. Prin urmare, am reusit sa ii mobilizam !!!









In timpul acestui flash-mob noi am adunat donatii de carti pentru a putea avea o biblioteca mobila, accesibila doritorilor de a se dezvolta intelectual.

Faptul ca am avut ocazia sa particip la organizarea acestui eveniment m-a inspirat, si mi-a confirmat inca o data ca totul este realizabil atita timp cit iti doresti acest lucru.  Nu trebuie sa ne neglijam cunostintele! Chiar daca poate in perioada actuala unii ne fac sa credem ca a citi nu este "cool" , trebuie sa intelegem ca fiecare carte citita este o lectie noua din care fiecare extrage ceva util.

Multumim tuturor participantilor! Speram sa mai avem ocazii pentru organizarea unor astfel de evenimente!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu